Bestellen bij Smeets Solutions staat voor snel, simpel en vooral veilig betalen! Afhankelijk van het land waarin u een bestelling plaatst kunt u kiezen uit verschillende betaalmethodes. Klik hieronder op één van de mogelijkheden voor meer informatie.
VERSCHILLENDE BETAALMETHODES
Met iDEAL, Mister Cash en Sofort Banking kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk uw online aankopen afrekenen. Deze betalingsmethodes zijn gekoppeld aan uw internetbankierprogramma waardoor Smeets Solutions direct een bevestiging ontvangt van een geslaagde betaling. U rekent snel en gemakkelijk af in de vertrouwde internetbetaalomgeving van uw eigen bank.
Creditcards zoals VISA en MASTERCARD worden veel gebruikt voor online betalingen aan webwinkels. Aankopen die u met een creditcard doet zijn vaak verzekerd tegen diefstal, vermissing of beschadiging.
Met PayPal kunt u met een e-mailadres betalingen online verzenden op een veilige en gemakkelijke manier. Het netwerk van PayPal is gebaseerd op de bestaande financiële infrastructuur van bankrekeningen en creditcards. Indien u over een PayPal account beschikt kunt u direct na afronding van de bestelling de betaling voldoen via uw bank- of girorekening of creditcard. Voor meer informatie over PayPal klikt u hier.
U kunt ook kiezen voor de betaalmethode 'overboeking per bank'.
Deze betaalmethode houdt in dat het totaalbedrag van uw bestelling op onze rekening moet worden overgeboekt onder vermelding van het factuurnummer. Op de orderbevestiging die u via de mail ontvangt staat het bankrekeningnummer vermeld.
Als u uw bestelling zelf komt afhalen in Beek (Limburg) dan kunt u contant of met PIN betalen. Houdt rekening met onze openingstijden om te voorkomen dat u voor een gesloten deur staat! Op werkdagen zijn wij geopend van 09:00 uur tot 17:00 uur.
MEER BESTELINFORMATIE
Zodra u als eigenaar of medewerker van een bedrijf het BTW-nummer invult tijdens het bestelproces wordt de BTW automatisch van de bestelde producten afgetrokken. (Let wel op dat de opgegeven gegevens correct zijn, deze worden namelijk automatisch gecontroleerd.)
Als uw bestelling en betaling op werkdagen voor 17:00 uur bevestigd is dan wordt uw bestelling nog diezelfde dag verzonden. Na 17.00 uur en in het weekend blijft de bestelling openstaan tot de eerstvolgende werkdag.
Let op! Dit geldt alleen voor bestellingen die naar een adres in Nederland of België verzonden worden. Bestellingen binnen Europa worden binnen 2 tot 3 werkdagen bezorgd.
Alle genoemde prijzen op onze website zijn inclusief BTW en inclusief verzendkosten binnen Nederland en België. Wij hanteren geen minimaal bestelbedrag om gratis verzendkosten te verkrijgen.
Voor alle bestellingen geldt een herroepingsrecht / zichttermijn van 14 dagen. Om hiervan gebruik te maken kunt u binnen 14 dagen na ontvangst van uw bestelling contact met ons opnemen voor het aanvragen van een retourformulier.
Op al onze producten geldt een volledige garantietermijn van 2 jaar. Mochten zich onverhoopt problemen voordoen, dan zullen wij deze altijd snel en correct oplossen.
Smeets Solutions is niet aansprakelijk voor schade aan een voertuig door (verkeerd) gebruik van door Smeets Solutions geleverde artikelen.
Smeets Solutions is aangesloten bij het Trusted Shops keurmerk, één van de grootste webshopkeurmerken van Europa. Uw aankoopbedrag is op basis van de kopersbescherming gewaarborgd. Zodra u heeft gekozen voor de gratis koperbescherming maakt Trusted Shops een (kosteloos) consumenten-lidmaatschap voor u aan. Vervolgens bent u automatisch en gratis verzekerd wanneer er wordt aangekocht bij webshops met een geldig Trusted Shops keurmerk:
Bij het online winkelen kan het gebeuren dat er iets mis gaat. Geen reden tot zorgen: wij zullen er alles aan doen om u zo goed mogelijk te helpen en met een passende oplossing komen. Komen we er onverhoopt toch niet uit dan kan er een geschillenbeslechtingsprocedure gestart worden. ODR is een platform van de Europese Commissie waar een consument eenvoudig online zijn klacht kan indienen via een formulier. Deze klacht komt vervolgens bij de webwinkel terecht. Daarna moet de webwinkel voorstellen bij welke geschillencommissie het geschil voorgelegd moet worden. Consument en webwinkel moeten het samen over die geschillencommissie eens worden. Zodra dat is gebeurt zal de klacht (automatisch) via het platform naar de gekozen geschillencommissie gestuurd worden. Vervolgens zorgt de geschillencommissie ervoor dat het geschil geheel online wordt afgehandeld. Een stap naar de rechter is dus niet (meer) nodig.
VÓÓR 17.00 UUR BESTELD = MORGEN IN HUIS
GRATIS VERZENDING BINNEN NEDERLAND EN BELGIË
RUILEN OF RETOURNEREN BINNEN 14 DAGEN
2 JAAR GARANTIE OP AL ONZE PRODUCTEN