Welkom in het kenniscentrum

 

Diagnoseapparatuur is onmisbaar als u een auto op de juiste manier wilt onderhouden. Er wordt tegenwoordig zoveel elektronica verwerkt in een auto dat u zonder de juiste apparatuur niets meer kunt. Ook als u zelf een storing in de auto kunt achterhalen en het probleem wilt verhelpen, heeft u een diagnosesysteem nodig om de foutcode uit de auto te halen. In dit kenniscentrum proberen wij u zoveel mogelijk informatie te verschaffen over de werking van diagnoseapparatuur.

Overige vragen, tips, suggesties of een klacht?

Heeft u een vraag over het gebruik van diagnoseapparatuur die nog niet beantwoord is? Onze telefonische klantenservice is op werkdagen van 9.00 uur tot 17.00 uur bereikbaar. Eén van onze deskundige medewerkers helpt u graag verder met uw vragen! U kunt ook het contactformulier invullen.

TEL: +31 (0)46 - 457 18 80 of gebruik het contactformulier


Wij willen u graag voorzien van de meest recente en juiste informatie. Waar zou u graag meer over lezen? Wilt u zelf een artikel schrijven voor ons kenniscentrum? Bent u onjuistheden of typefouten tegengekomen? Heeft u andere tips of suggesties? Wij horen het graag!

Gastartikelen worden met linkvermelding geplaatst als deze iets toevoegen aan dit kenniscentrum. Artikelen die alleen worden geschreven om linkjes te verkrijgen worden niet geplaatst. 


Hulp op afstand met TeamViewer

Het is mogelijk dat één van onze medewerkers u op afstand kan helpen door tijdelijk toegang te krijgen tot uw pc. Dit kan handig zijn bij een installatie of software probleem, maar ook voor hulp bij het updaten van een diagnosecomputer kunnen wij u deze gratis ondersteuning bieden. We gebruiken hiervoor het programma TeamViewer, welke u onder begeleiding van één van onze medewerkers installeert door op onderstaande afbeelding te klikken:
 

teamviewer-logo

Contactformulier

 

 

 

 

ss-mascotte-auto